7876 8672 - Denne side er et produktkatalog og linker til shops med produkterne [email protected]

Ram Tissemanden-Spil

(25 kundeanmeldelser)

DKK 139,00

Put a ring on it! Ram tissemanden er det skøre partyspil, hvor I skiftes til at have et bælte på med en stor plastiktissemand – og modstandernes opgave er at ramme den med ringe. Hvem lykkes det bedst at ramme pikken?! … læs mere her

Er Ram Tissemanden-Spil på lager?

Køb Ram Tissemanden-Spil

Ram Tissemanden-Spil F.A.Q.

Hvad koster Ram Tissemanden-Spil?

Du kan købe Ram Tissemanden-Spil for DKK 139.00

Ram Tissemanden-Spil er et af de mange populære produkter indenfor gadgets og kostumer

Ram Tissemanden-Spil har i flere år været på toplisten over gadgets. "Leg & Spil > Legetøj > Spøg & Skæmt", "Sæsonens Bedste", "Højtider", "Højtider > Midsommer", "Gaver", "Gaver > Gaver efter tema", "Gaver > Gaver efter tema > Bryllupsgave", "Gaver er nok en af de bedst sælgende kategorier i shoppen. CoolStuff.dk bliver brugt af rigtig mange til at finde sjove gaver. Ram Tissemanden-Spil kan byttes eller returneres indenfor 90 dage, hvis det alligevel ikke lige er dig. Er du løbet sur i jagten på den gode vært- eller værtindegave, kan hjælpen købes for ussel mammon i form af Ram Tissemanden-Spil, så gaven sikres en glad modtager. Det kan siges meget enkelt: Ram Tissemanden-Spil er den perfekte barselsgave. Der er ikke noget sjovt ved gadgets, vil kedelige mennesker sige, og der er risiko for at der nogen, der kan synes, at det er mærkeligt at bruge gadgets som gaver. Men tænk ikke på det, det er ikke nogen grund til at afholde dig fra din tanke om at give gadgets som gave, faktisk er det sådan at de fleste mennesker kan grine af de sjove gadgets.

Ram Tissemanden-Spil er populært i kategorien "Leg & Spil > Legetøj > Spøg & Skæmt", "Sæsonens Bedste", "Højtider", "Højtider > Midsommer", "Gaver", "Gaver > Gaver efter tema", "Gaver > Gaver efter tema > Bryllupsgave", "Gaver fra mærket Coolstuff i webshoppen CoolStuff.dk. Hos online shops er Coolstuff blevet meget populært, der ikke går af mode lige foreløbigt. Online shoppere leder næsten altid efter den billigste pris på Ram Tissemanden-Spil, og køber ofte hos CoolStuff.dk. Det er ikke så svært, det handler om at modtageren af din gave bliver glad. Hvis du giver Ram Tissemanden-Spil i gave, er du ret sikker på, at din gave bliver husket.

Fordele ved at købe Ram Tissemanden-Spil online

Købes der ind i en webshop, er du sikret lidt bedre rettigheder, end loven foreskriver for de fysiske butikker. Den danske lovgivning giver dig 14 dages returret. når produkterne er købt online, der er endda shops, der vælger at give mere end de 14 dage, de er forpligtet til. Oveni returretten har du online også et ret stort udvalg af varer og shops, og priser og betingelser er let for dig at sammenligne, på tværs af forskellige webshops. Det er let i dag at sammenligne priser - du kan gøre det når du har lyst, uden at være afhængig af butikkers åbningstider. En af de store fordele når du handler online, er du slipper for, at skulle slæbe varerne hjem fra butikken. Dine varer bliver sendt direkte hjem til dig, eller de kan blive sendt til din arbejdsplads, så du kan frit vælge den løsning, der er bedst for dig. Glem alt om at stå i kø, hvor ekspedienten lige skal ringe til en anden for at høre, hvorfor prisen ikke går ind til det rigtige. Når handlen foregår online så det er direkte til kassen, når du er færdig med at handle, så spilder du ikke din tid på at vente på fru Hansen, der lige skal spørge om, hvad hver enkelt ting koster.

25 anmeldelser af Ram Tissemanden-Spil

Vær den første til at anmelde “Ram Tissemanden-Spil”